Cum reușește Nordis Group să convingă instant investitorii prin produsul său financiar

Comportamentul cumpărătorului de produse imobiliare diferă în funcție de scopul de achiziție. În timp ce pentru locuire este necesară o perioadă de până la 8, 9 luni pentru a lua decizia de cumpărare, în cazul investițiilor imobiliare cu obiectiv de închiriere, intervalul de timp scade considerabil. Reprezentanții Nordis Group susțin că au reușit să dezvolte un produs imobiliar atractiv și să identifice metode de vânzare moderne, prin care conving cumpărătorii să ia decizia de investiție pe loc.

În ciuda trendului de a achiziționa criptomonede și NFT-uri, chiar și în perioade de incertitudine economică, cele mai sigure și atractive metode de păstrare a economiilor, cu potențial de generare a unui randament ridicat, sunt investițiile și activele imobiliare.

În cazul imobiliarelor, în funcție de credibilitatea dezvoltatorului și complexitatea produsului, perioada de decizie investițională poate varia, de la 3 la 8 – 9 luni, conform studiilor. Există însă și dezvoltatori care au găsit metode mult mai eficiente, prin care câștigă încrederea cumpărătorilor și obțin o decizie fermă de achiziție în cel mai scurt timp.

Nordis Group, singurul dezvoltator de ansambluri hoteliere și rezidențiale premium ce oferă calitate și servicii la standardul unui hotel de 5 stele, a creat mixul potrivit între produs și facilități cu un grad de atractivitate ridicat.

Cumpără o cameră de hotel! este un real magnet pentru piață, pentru că este un concept nou în România. Modul în care marketăm produsele noastre este intrigant, însă pentru investitori se pretează un alt stil de vânzare, diferit de cel standard: promovare, solicitare ofertă, contactare, ofertare, întâlnire, analiză, follow-up, decizie și semnare.

Tocmai din acest motiv, soluția pe care o considerăm eficientă este organizarea de Open House-uri, în care mizăm pe eficiența comunicării directe și accesibilitatea la toate instrumentele de prezentare: schițe, planuri, machete de arhitectură. Extrem de util este faptul că încă de la prima etapă din procesul de achiziție, un consultant de vânzări te ghidează spre produsul imobiliar potrivit și poți benecifia de un calcul al randamentului de investiție, respectiv o analiză a perioadei de amortizare a investiției”, susține Florin Poștoacă, Sales Manager Nordis Group.

În cazul ansamblurilor construite de dezvoltator, randamentul anual este de 7%, iar marele avantaj al investiției într-o cameră de hotel sau a unui apartament predat către companie este administrarea proprietății, prin care proprietarul este privat de orice alte costuri, riscuri, eforturi.

Reprezentanții companiei susțin că, în ciuda vremurilor de instabilitate economică, cumpărătorii și-au manifestat intenția de investiție chiar de la prima interacțiune, având garanția unei investiții profitabile.

„În cadrul evenimentelor de tip Open House, un aspect diferențiator față de orice alt tip de metodă standard, este și posibilitatea de a interacționa cu fondatorii business-ului. Considerăm că este o formă de transparență față de investitori, care pot afla diverse informații direct de la persoanele din Top Management, prezente de altfel la fiecare eveniment dedicat investitorilor. Chiar și cei mai exigenți și sceptici vizitatori consideră produsul nostru unul extrem de atractiv și iau decizia pe loc, întrucât la acest moment, ei vor să își protejeze economiile de efectele inflației, iar în piață nu există produse financiare care să poată oferi o perspectivă investițională garantată, pe termen lung, ” adaugă Florin Poștoacă, Sales Manager Nordis Group.

Nordis Mamaia, complexul premium ce îmbină armonios divizia hotelieră și cea de rezidențial cu facilități de entertainment și activități de relaxare la standardul de 5 stele, este la acest moment în etapa de finisaje interioare și amenajare. Zona de lobby a fost inaugurată încă din vara anului 2021, ceea ce a deschis oportunitatea celor interesați de a vizita și de a afla mai multe informații despre cel mai inovator model de business, care asigură un venit pasiv garantat.

„Trăim în era vitezei, iar nouă ne place să fim deschiși și mereu la dispoziția celor care sunt interesați de tot ce înseamnă Nordis. Consultanții noștri sunt mereu la birourile de vânzări din Mamaia, Sinaia și București, pregătiți să întâmpine cumpărătorii interesați care nu au răbdare să programeze întâlniri.

Un astfel de concept imobiliar este mai eficient prezentat într-o prezentare live, ce include și aspecte despre mixul unic de facilități oferit: concierge, plajă proprie, piscine interioare și exterioare, spa de 3.200 mp, 12 restaurante și cafenele, cinema, sală polivalentă, galerie comercială cu branduri premium, loc de joacă pentru copii, centru de recuperare medicală”, punctează reprezentantul companiei.

Aparent, achizițiile imobiliare sunt relativ accesibile tuturor, însă procesul de a converti un bun imobiliar într-un produs cu o rentabilitate profitabilă nu este la îndemâna oricui. Evenimentele de tip open house sunt un prilej de educare a publicului larg, în care cei interesați se pot documenta și analiza randamentul investiției și pot face networking cu alți investitori cu valori și interese similare.